Az ingatlan helységek és egyéb területekkel kapcsolatos ellenőrzés és feladatok:
a házirend betartás és annak betartatása,
a helységek rendeltetésszerű használatának biztosítás, ellenőrzése,
az ingatlanon belüli rend biztosítása, tűzbiztonsági ellenőrzése, betartása,
a rendeltetésszerű használatának ellenőrzése, a rendeltetéstől eltérő használat, károkozás esetén azonnal írásban történő jelentése az üzemeltető vezetőség / tulajdonos felé,
az ingatlan berendezési és felszerelési tárgyainak ellenőrzése, üzemképes állapot megtartása,
berendezések és felszerelések meghibásodások, károk azonnal bejelentése az illetékes felé,
javítási munkák ellenőrzése, leigazolása pontos munkavégzés megjelölésével,
bejelentésekről vezetni az eseménynaplót, bejegyezve az események mellett az intézkedések pontos megnevezését és pontos időpontját,
szolgáltatók: fűtés-, víz, villanyóra állásának olvasása és rögzítése, hiba esetén bejelentése
épület megvilágításának ellenőrzése, szükség szerint égők cseréje, akadályoztatás esetén üzemeltető vezetőség felé jelzése,
takarítási munkálatokat végzők ellenőrzése, eltérés esetén vezetőség felé jelzése,
téli síkosságmentesítés megkezdése, folyamatos figyelése és takarító személyzet felé jelzése,